Tööandja bränding ei ole ainult valik, vaid strateegiline otsus, mis mõjutab ettevõtte võimet meelitada ligi, värvata ja hoida talente, rääkis Oddwork Swedeni tööandja brändingu juht Charles Sinclair märtsikuisel Passwordi konverentsil.
Oddwork Swedeni tööandja brändingu juht tänavusel Passwordil.
Foto: Marko Mumm
Tänapäeva tööturul on tööandja bränding muutunud üheks olulisemaks mõõdupuuks, mis eristab ettevõtteid nende potentsiaalsete töötajate silmis. Oddwork Swedeni tööandja brändingu juhi Charles Sinclairi sõnul ei ole tööandja bränding ainult ettevõtte valik, vaid ka paratamatu reaalsus, millega tuleb tegeleda teadlikult ja strateegiliselt.
Millest alustada, kui ettevõttel puudub nii personalijuht kui -poliitika ning töötaja soovitusindeks on pealegi negatiivne? Hindamatut kogemust jagavad Grant Thornton Balticu personalijuht Marge Litvinova ja värbaja Kätlin Treima.
Uue aja värbamisturunduse märksõnadeks on süsteemsus, mõõdetavus ja üks bränd, lisaks sisemine ilu, mis hõlmab nii töötajakogemust kui tööandja saadikuid.
Täna autasustati 2023. aasta parimaid värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegusid konkursil Värbamisturundusauhinnad KICKOFF 2024. Lisaks tunnustati esmakordselt aasta tööandja brändingu spetsialisti!
Tervisekindlustus on tööandjate seas muutunud vaikimisi standardiks – justkui mõõdupuuks, kui palju ettevõte oma inimesi väärtustab. Ent üha sagedamini valitakse valmis tervisehüvede pakette, mis näevad küll head välja ja jätavad mulje sisukast investeeringust, kuid ei paku töötajatele tegelikku tuge.