Autor: Kätlin Karpovski • 4. aprill 2024

Kas tööandja bränding on valik või paratamatus?

Tööandja bränding ei ole ainult valik, vaid strateegiline otsus, mis mõjutab ettevõtte võimet meelitada ligi, värvata ja hoida talente, rääkis Oddwork Swedeni tööandja brändingu juht Charles Sinclair märtsikuisel Passwordi konverentsil.
Oddwork Swedeni tööandja brändingu juht tänavusel Passwordil.
Foto: Marko Mumm

Tänapäeva tööturul on tööandja bränding muutunud üheks olulisemaks mõõdupuuks, mis eristab ettevõtteid nende potentsiaalsete töötajate silmis. Oddwork Swedeni tööandja brändingu juhi Charles Sinclairi sõnul ei ole tööandja bränding ainult ettevõtte valik, vaid ka paratamatu reaalsus, millega tuleb tegeleda teadlikult ja strateegiliselt.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456