• 29.04.24, 15:47

Juhtimiskoolitaja: juhi suutlikkusel usaldada on majanduslik mõõde

Juhtimiskvaliteet on leida mudel, millega kõik osapooled võidavad. See tähendab, et meeskonna ees olev inimene aitab teistel mitte ainult saavutada finantsilisi eesmärke, vaid ka töötajate ja klientide heaolu ja rahulolu. Kuidas seda aga reaalselt ellu viia ja oma meeskonda usaldama õppida?
Usaldamisega saab juht esiteks aega vabaks ja teiseks tahavad inimesed, keda usaldatakse, tõestada, et usaldus on heades kätes.
  • Usaldamisega saab juht esiteks aega vabaks ja teiseks tahavad inimesed, keda usaldatakse, tõestada, et usaldus on heades kätes.
  • Foto: Pexels
Uued trendid juhtimisvaldkonnas

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele