Tumm tööandja kaotab talendid ja maksab vaikimise eest oma mainega
Tagasiside puudumine pole pelgalt viisakusviga – see kujundab tööandja mainet ja mõjutab otseselt ettevõtte võimet talente ligi meelitada. Kandidaadikogemus ei lõpe vestlusruumis, vaid jätab jälje, mis võib mõjutada tööotsijate valikuid veel kaua.
Ligi pool tööotsijaist jääb pärast kandideerimist teadmatusse, selgub hiljutisest CV.ee tööturu monitooringust. Tagasiside puudumine tekitab ebakindlust ja vähendab motivatsiooni, muutes tööotsimise keerulisemaks. Tööandjate jaoks võib tagasiside andmata jätmine tähendada kaotatud talente ja kahjustatud mainet.
Ettevõtetes värbamisega tegelevatel ja sellesse kaasatud töötajatel on märkimisväärne mõju kandidaadikogemuse kujundamisele ja ettevõtte kuvandi loomisele. Viimastel aastatel on see teema leidnud küll pisut suuremat kajastust, kuid sisuline areng Eesti ettevõtetes on endiselt tagasihoidlik ja potentsiaalne kasu jääb ettevõtte jaoks tihti realiseerimata.
Personalijuhid seisavad silmitsi suurte väljakutsetega, kus kulude kärpimine ja efektiivsuse tõstmine on võtmetähtsusega. Kuidas aga tagada tulemuslikkus ja kuluefektiivsus, hoides samas kandidaadikogemust esikohal? Saad kasutada tehisintellekti nutikalt, et optimeerida tegevusi, säilitades samas inimliku lähenemise – just see võib olla sinu personalimeeskonna edu võti.
Kui mõnel su töötajal läks tõepoolest korda aasta viimase meistriklassi näpunäidete järgi uus töökoht leida, seisad nüüd silmitsi väljakutsega temast tühjaks jäänud tool uuesti täita. Pole kuigi kindel, et allolevad soovitused sulle seejuures kasuks tulevad ...
Kui paljud organisatsioonid panevad selle oma brändi kasuks tööle, siis teised ei adu isegi kandideerimise protsessi ja kandidaadikogemuse loomise olulisust.