• 08.07.25, 16:00

Kas kaugtöötaja kontorisse kutsumine lahendab probleemi?

Kui paindlikkusest on saanud norm, siis kust jookseb piir töötaja vabaduse ja tööandja ootuste vahel? Arutelu keskmes on küsimus, kas töötajate kontorisse kutsumine lahendab midagi või hoopis süvendab aluspõhjuseid, millest probleemid alguse saavad.
Arutlusring tänavusel Personalitöö aastakonverentsil. Vasakult: Teele Jõeleht (Kaamos), Kärt Kinnas (SMIT), Sirja Sulakatko (Targa Töö Ühing).
  • Arutlusring tänavusel Personalitöö aastakonverentsil. Vasakult: Teele Jõeleht (Kaamos), Kärt Kinnas (SMIT), Sirja Sulakatko (Targa Töö Ühing).
  • Foto: Marko Mumm
Tänavusel Personalitöö aastakonverentsil kogunesid arutluslaua taha Tallinna Tehnikaülikooli IT teaduskonna IT Kolledži direktor ning Targa Töö Ühingu kaugtöö ekspert Sirja Sulakatko, SMITi Inimeste ja kultuuri valdkonna juht Kärt Kinnas, Kaamose jätkusuutlikkuse juht ja nõukogu liige Teele Jõeleht ning Finesti analüütik ja kogenud kaugtöötaja Riina Soggar-Henk, et vestelda kogemustest kaugtööga. Vestluse juhtimise võttis enda kanda Telia personalidirektor ning personalitöö valdkonna edendaja 2022 – Ingrid Viinapuu.
Ingridi juhtimisel kaardistati esmalt, mis on üldse probleem või mida probleemina nähakse, seejärel püüti välja selgitada, kas kaugtöö soodustamine parandab töötajakogemust, kas keerulistel aegadel tuleks töötajad kontorisse tagasi tuua ning kuidas kaugtöö mõjutab ettevõtte produktiivsust ja tulemuslikkust.
Millised on töötajate ootused töökorraldusele ning kuidas viia tasakaalu paindlikkus ja ärilised vajadused? Kas töö kontoris võib soodustada meeskonnavaimu ja innovatsiooni? Või hoopis vähendada motivatsiooni ja tõsta stressitaset?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuulete erinevaid vaatenurki ja võimalikke lahendusi.
Kas kaugtöötaja kontorisse kutsumine lahendab probleemi?
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele